Tisdag

Japp, den längsta dan avklarad. Sista gången på simskolan idag. Barnen har vart riktigt duktiga den här gången. Lite pratiga men man skulle väl undrat om det va nåt fel på dom om dom inte snackade. Sitter och lyssnar på Don't stop Believin by Journey. Värsta "feelgood"-låten. Kanske ska spela den med några i klassen på musiken. Jag på piano såklart:) Men nu ska jag sova, år sjukt trött.

Kan fortfarande inte lägga upp bilder, börjar bli trött på att skriva det här i slutet på varje inlägg...

Kommentarer
Postat av: Elina

Sv.haha! precis det tyckte jag med! ahah jag sa det under svenskan;) vi är verkligen tvillningar vi <3

2010-05-12 @ 19:43:39
URL: http://moreandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0