Onsdag

Orkar inte. Måste plocka undan lite nu för imorrn kommer dom och städar som dom gör varje vecka. Vi barn skulle laga mat idag och det tog hur lång tid som helst efter som mina småsyskon inte ens kunde sätta på ugnen eller visste vad vitkål var, haha stackarna. Vi gjorde piroger och när jag skulle fylla den sista med köttfärs fyllning så tappar jag stekpannan i golvet, klumpig som jag är, och då blev jag så frustrerad att jag nästan höll på att börja gråta när syskonen inte kan något och gör allt fel och man har hållt på så i två timmar. Inte kul. Meen, annars har det varit en jättebra dag:) Imorrn cyklar jag till skolan:) om det inte regnar...eller snöar!
Och det går fortfarande inte att lägga upp bilder..känns väldigt tomt.

Kommentarer
Postat av: FAKIE

Hoppas iallafall du får en fin dag :)

2010-05-06 @ 13:38:28
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0