Maybe baby

Nu är jag trött och när man är det så ska man sova. Men först tänkte jag blogga lite bara för att ha lite mer en bara ett inlägg per dag. Alltså två, haha. Men i eftermiddags satt jag, Klara, Therese, Néa, Anna och Matilda satt på studsmattan och spelade maffia och käkade chips, äckliga chips, men jag äter allt. Sen kom våra rester och kompisarna gick, utom Klara som stannade. Vi spelade grymt mycket pingis så nu är jag  pingisproffs, haha.
Nästa vecka blir det Orminge Karneval!! Älskade det när jag va liten, med alla karuseller och sånt. Sen på kvällen är det band med musik och alltihop så vi blir väl där. Och veckan efter det ska vi kanske se Mando Diao på grönan. Yesyes, men nu är jag för trött för att orka skriva nåt mer, och det känns som om den här texten blev väldigt osammanhängande men jag orkar inte bry mej just nu.
Så god natt, sov gott och läääängeeee......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0