Like a neutron star collision

Halli Hallå!
Hur mår ni idag då?
Själv mår jag toppen! Idag har jag vart i kyrkan, haha:) Inget jag brukar göra men man måste gå på några gudstjänster när man konfirmerar sej. Sen har jag städat lite och latat mej men tillslut såg jag till att göra något så jag träffade Klara och Karro i forum och fikade. Vi köpte chailatte på barista! Det var grymt gott, synd bara att det är så dyrt. Sen sprang vi runt och prvoade solglasögon och annat och jag och Klara runt i sminkavdelningen medan Karro hade bråttom med att hitta kläder innan hon va tvungen att åka hem. Lägger upp lite bilder om det går...håll tummarna:)
Sitter förresten och drogar den nya låten av MUSE som också kommer va med på soundtracket av Eclipse:D Snart bara en månad kvar!

Kommentarer
Postat av: Elina

skolans pannkakor räknas inte;) dom här var ju äkta!:)

2010-05-24 @ 08:13:29
URL: http://moreandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0