Kristhimmelfärd

Har redan pluggat lite idag och ska plugga lite till. Fattar inte att man så fort man kommer hem från skolan ska plugga. Vad händer med fritiden? Lyssnar på lite musik och funderar på vad jag ska göra på kristihimmelfärd.
Har några alternativ:

• Åka till Tjörn (ö utanför Göteborg typ) med mamma och lillsyrran och ev. ta med någon kompis. Men dom ska mest fixa där och det är fortfarande kallt i vattnet så om man ska bada i havet så badar man nog mest i maneter, inte vatten.

• Åka till Göteborg och träffa min kusin och hitta på nåt där. Om min kusin vill såklart:)

• Stanna hemma och slappa, träffa kompisar och hjälpa till lite här hemma.

Så vad ska jag göra?

Kan fortfarande inte lägga upp bilder, nåt fel på min blogg eller nåt. Men det kanske inte gör nåt för jag har ju fortfarande bara min digitalkamera, ingen system:( Så antingen sparar jag för fullt nu fastän det lär ta typ hur lång tid som helst för mej att ha råd eller så förlitar jag mej på att jag har världens bästa föreldrar som ger mej den i konfapresent:)

Till er som har systemkameror:
Vilken systemkamera rekommenderar ni och är det någon som inte funkat så bra?

Kommentarer
Postat av: Elina

Åk til tjörn och va där för mig!! <3

2010-05-11 @ 08:56:35
URL: http://moreandmore.blogg.se/
Postat av: Elina

Sv. hahah säkert;)

2010-05-11 @ 10:14:03
URL: http://moreandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0