Birds fly over the rainbow

Ångest! Skulle gjort engelska idag, men det har jag ju inte gjort så bra som jag är. Men det är för jobbigt att tänka på nu, fixar allt imorrn. Aja, reeepdag imorrn också. Ska stå upp i flera timmar och sjunga inför konserten men som vanligt går väl all tid åt att lärarna försöker få oss tysta:) Sen är konserten kl 19, biljetter finns på Dieselverkstaden om det inte är slutsålt. Blir superkul:D även fast det bara är typ släktingar som kommer så har vi ju trots allt jobbat med det här i nästan en hel termin.
Men nu sitter jag och diggar Over the rainbow/What a wonderful world av Israel Kamakawiwo'Ole (haha) samtidigt som nagellacket torkar på tånaglarna.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: FAKIE

hehe I know :) hahaha

2010-05-18 @ 22:33:02
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Liz

Tack :) visst är det kul! Älskar också att fotografera, just nu har min digitalkamera gått sönder så den är inne på lagning, jag tror jag går under snart.. haha.



Hmm.. favoritaffär? Jag gillar Åhlens, Topshops, Zara och Fiorucci :) Men jag handlar överallt typ. En dag önskar jag att jag fyndar nåt fint på second hand! Själv då?

2010-05-19 @ 12:30:39
URL: http://fashionvictim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0