Good Night my darlings

Ville bara säga god natt innan ja går och lägger mej. Fullbokad dag imorrn med konfaträff, bio och sen bort till Saltsjöbaden med familjen för att hälsa på några kompisar. Skoldan var kort och soft och efter det gick vi till forum och jag köpte lite grejor, nödiga och onödiga. Efter det var det simning, andra gången sen jag slutade så det är tufft men jag simmar i en lättare grupp nu så det är inte så mycket press som det var förrut. Aja, tror inte jag hinner blogga imorrn men vi får se hur det blir med bion. Lägger in en före och efter bild när jag gjorde min header.
♥ Dream Sweet Dreams and Good Night ♥


Kommentarer
Postat av: Elina

Såå söt! <3

2010-04-12 @ 15:36:03
URL: http://moreandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0