Back on track

Hej!
Det var inte direkt igår jag skrev mitt senaste inlägg. Men nu har jag fixat ny design och header så vi får se hur länge det håller. Det är så himla mycket med skolan nu innan praoen och sen direkt efter den är det påsklov, wihoo! Hade franskaprov idag och jag får säkert omprov, inget MVG den här gången. Måste också baka lite kanelbullar, för det har vi prov i nästa vecka på hemkunskapen. Jag tror mina småsyskon inte har något emot det.
Just det, idag kom trailern för Eclipse ut!! Happy moment ^^ Har sett den några gånger nu men det här är bara den första av tre så det kommer mer, lägger ut den här nedan.
Lite dagens...
Dagens låt- "Sex on fire" Kings of Leon
Dagens beroende- Läkerol-tuggummi salvismak
Dagens önskan- Att jag kunde stanna tiden (och fuska på provet)
Dagens minus- Att det var dåligt väder när jag gick till skolan (jag blir så deppig då)
Dagens plus- Att det var min Spotify funkar igen!
Nu orkar jag inte skriva mer, så God natt!
Imorrn är det fredag:D
ECLIPSE trailer

Kommentarer
Postat av: Elina

Söta! :) <3

2010-03-17 @ 13:54:20
URL: http://moreandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0