Nu har jag tröttnat på måndagar

Så jag ska sova och vakna upp till en underbar tisdag. Hoppas verkligen på fint väder imorrn. Ska vara hemma och putsa alla hemmets fönster, utsida och insida. Kanske shortsen åker fram för första gången i år om det blir riktigt varmt, så får man se om dom kritvita benen kan få lite färg för en gångs skull.
Ska bara, innan jag somnar, länka till min kompis Elina som också har en nystartad blogg. En av alla bloggar jag följer:) Kommentera hennes blogg!
Bjussar på lite bilder innan jag somnar också, god natt♥
Tycker inte ni att bilder blir mycket grafiska i svartvitt?

Kommentarer
Postat av: awww

de gör jag med:DD

2010-04-26 @ 23:18:18
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0