Då var det bestämt

Jag badar utomhus på fredag! Spelar ingen roll att det fortfarande ligger kvar lite is i långsjön och att det bara är två grader i vattnet, jag ska i vare sej jag vill eller inte. Jag och två kompisar ska gå upp hur tidigt som helst och cykla till skolan, det är ganska långt, 7,5 km ungefär. Och då har vi bestämt att vi ska bada utomhus för första gången i år:) Var inte alls med på idén när min kompis föreslog det men varför inte liksom? Vi ska också äta frukost där innan vi cyklar vidare, kommer bli hur mysigt som helst.

Så, när planerar ni att bada för första gången 2010?
Såhär lär det inte se ut på fredag, men man kan ju hoppas..

Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n

sv. hehe aah, bilderna är så fina :]hehe.

ha det bra, kram <3

2010-04-27 @ 08:22:13
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0