Scones och rosa nagellack

Hej allihopa, allt bra?
Jag har haft en väldigt lugn dag idag. Vaknade kvart över tio och bakade scones. Har gjort det så många gånger nu att det bara tog några minuter att göra. Avnjöt dom framför "vänner" (tv-serien) med en kopp te. Va tvungen att städa lite, men eftersom vi precis har skaffat städhjälp som kommer första gången på onsdag, så jag dammsög lite snabbt och plockade undan grejer på skrivbordet. Duschade och gjorde mej i ordning och åkte med mamma för att köpa tårta till eftermiddagen när våra kusiner skulle komma för att ha ett lite försenat "födelsedags-fika" för mej och Hans (lillebror). Aja, gästerna kom och vi satt och fikade och pratade i uterummet. Det var mysigt och så fick jag ett par jättefina örhängen, ett ekologiskt läppbalsam, och ett mörk-rosa nagellack som nu pryder mina naglar. När dom hade åkt var jag med Tess, vi var bara hemma hos mej. Det blev mysmiddag med familjen, vi åt varma mackor och drack te i uterummet med tända ljus och annat mys. Har återupptäckt teet idag, hade nämligen en period när jag drack te varje dag och så men sen så blev det inte lika mycket längre. Men idag har jag druckit tre koppar och eftersom jag inte gillar kaffe så är te perfekt. Jobbig skola imorrn, men vi har iallafall sovmorgon till halv tio.
Jo juste, om någon har något band som ni gillar kommentera gärna det för jag har lite musiktorka, vill hitta nåt nytt. Spelar ingen roll vilken stil, jag är öppen för allt!
God Natt♥
Johanna
Bild från i somras. Mina naglar var inte dom finaste, jag vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :D



Vilken fin blogg du har! Kolla gärna in min :D



Puss&kram

2009-09-27 @ 23:00:10
URL: http://annajosefinaw.blogg.se/
Postat av: [SOFIA - FOTO & DESIGN]

Hejdu!

Vilken fin blogg du har!

Vad hittar du på? :)

Kram, Sofia

2009-09-27 @ 23:31:35
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Postat av: andrea

Underbar bild :)

2009-09-28 @ 07:06:05
URL: http://andrealm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohol .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra!

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-28 @ 20:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0