Why can't I be you?

Bonjour♥
Skola idag, vet inte om jag ens behöver skriva det längre. Inget speciellt, hade hemkunskap så vi slipper skollunchen på onsdagar, och så slipper vi fisken:) Sen var det en föreläsning om pedofiler och sånt på nätet och att man skulle va försiktig och annat vi redan visste. Men jag antar det är bra. Men en grej som var lite läskigt var att dom flesta nya mobiler har GPS. Och den är säkert automatiskt på. Om du tar kort på mobilen samtidigt som GPS:n är på, så kanske du lägger ut den på kanske bilddagboken, eller kanske din blogg, då kan man på nåt sätt ta reda på någon kod som man sen söker på i google earth och då kan den personen se exakt vart bilden är tagen, och det kan ju vara hemma hos dig. Så helt plötsligt vet personen vart du bor. Och det är ju inte så bra. Så stäng av GPS:n när du tar kort om du ska lägga ut bilden. Nog med det, sitter hemma och lyssnar på The Beatles och dricker te såklart. Synd att Clara åkte ut igår i Idol, såg inte programmet men fick höra av andra. Hon och Daniel Karlsson från 2007 var dom lugnt bästa i hela idol. Nu ska jag plugga franska och se på True Blood.

Introduktions-låten till True Blood

Kommentarer
Postat av: photonerden

sv: mjooo.. lite så där! du kan kolla på den. www.fixabloggar.blogg.se.



Nu ska jag till ullared så hinner inte fixa något på den nu!

2009-10-03 @ 07:18:58
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0