Skräckupplevelser på låtsas

Ciao!
Skola idag som vanligt, verkar som om den här bloggen inte blir så mycket mer roligare. Det var iskallt imorse, pratade om dom där läskiga japanska spökena som typ har dött av sorg. Som t. ex. hon i "the ring" och "the grudge". Helt plötsligt skriker Jolla, högt, och reser sej upp, som vi andra också gör reflexmässigt, och springer ut ur rummet som vi såklart också gör då. Det visade sej att hon hade sett det svarta på Olivias tröja och det vite på väggen i spegeln och bara rusat ut därifrån, och vi andra blev ju hur rädda som helst. Så himla fånigt egentligen men vi blev så himla skrämda asså, usch! Direkt efter skolan var det simskole-assistent i två timmar innan jag fick åka hem. Som tur var fick jag skjuts, med bussen hade det tagit så mycket längre tid. Vart tyvär inte så god mat idag när jag kom hem, brukar älska maten hemma, men men bättre än skolan iallafall.
Imorrn är det kort dag, hemkunskap och True Blood iallafall. Jippi!
God Natt! Sov gott för det ska jag♥
Johanna

Bilden är från Sicilien i våras med simningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0