So happy together

Bonjour!
Skola idag som vanligt. Hade sovmorgon till halv tio så jag åt frukost framför TV:n med VAKNA! med the voice. Älskar det, det är bara vanliga personer som sitter och pratar om vanliga saker men det är ändå så himla kul. Fick reda på att TV- serien "vänner" ska bli film *jippi! Men den kommer ha premiär först 2011, så det är ett tag kvar. Åkte till skolan och fortsatta lyssna på VAKNA.... på bussen då dom pratade om Dessie. Usch, asså fattar inte att nästan alla ledande bloggar är fjortisbloggar. Iåförsig driver Kissie bara och på radion verkade hon faktiskt jättesöt. Aja, gick till skolan och hade franska idrott å lite mer, slutade ganska sent, tjugo över fyra. Åkte hem till Klara där Karro och Saga också var tills dom vart tvungna att gå hem och jag stannade kvar och åt middag där. Jag struntade i Idol idag. Nu är den delen jag gillar minst, och tänkte försöka att skriva minst ettinlägg om dan iallafall så Idol-tiden gick till bloggandet istället. Ska hämta lite te och läsa några sidor i SO-boken, inte så kul men måste göras.
Dagens låt: Happy together med The Turtles. Musik var bättre förr..
God Natt
♥Johanna♥
Bild från i våras i bilen påväg till fjällen.

Kommentarer
Postat av: Photonerden

sv: En blå design? Vist, jag kan fixa den tills fredagkväll typ klockan 6? För jag praoar till 4 och jag är jävligt trött efter det. Men ska det vara mörkblå eller ljus? Ha de bra!

2009-09-29 @ 16:45:52
URL: http://photonerden.blogg.se/
Postat av: Michaela

vilken fin bild :)

2009-09-29 @ 20:40:16
URL: http://michaelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0