Dålig uppdatering

Hallå allihopa!
Har inte skrivit nåt sen i onsdags så här kommer lite uppdatering. Vaknade i torsdags och mådde inte så bra så jag stannade hemma och vilade upp mej. Finns inte så mycket mer att säga om det. Fredagen mådde jag egentligen inte så bra men tänkte att det va sista dagen i veckan och våra fredagar och inte så ansträngande så jag gick till skolan ändå. Gjorde inte så mycket, åkte hem direkt efter skolan för jag kände mej lite hängig och så. Så jag kom hem först och slocknade på soffan, och sen när ja vaknade hade alla kommit hem. Idag var det upp tidigt för jag jobbar som simtränarassistent för teknikgrupper på lördagar och simskola på tisdagar. Var hur trött som helst men man kan ju inte bara strunta i det, men sån tur var fick jag skjuts av mamma idag (jag brukar ta bussen) och det kändes på nåt sätt mycket bättre då. Det gick bra och så, vi körde lite tufft med dom men det klarar dom bra. När jag kom hem somna jag, igen, för att jag gick upp kl. 6 och gick och la mej ganska sent (inte jättesent menmen). På eftermiddan vart jag med Therese och vi gjorde inte så mycket, bara va hos mej och så. Åt krabba till middag idag, hade nästan glömt bort hur gott det var men gott var det.
Det var väl det, här kommer "dagens låt".

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

godnatt! hoppas du haft en bra dag ♥

2009-09-27 @ 01:38:52
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0