Rubrik är onödigt.....

....och det är det också att börja inlägget med ett "tja bloggen!"
Rep inför skivinspelning om en vecka. Låter så proffsigt när man skriver det såhär men jag tror nog bara våra föreldrar kommer köpa skivan. Blir en julklapp till släkten antar jag. Nutidsorientering imorrn också. Förra året vart vi sämst i skolan och det lär inte gå så mycket bättre det här året. Finns inte så mycket mer att säga, ska plugga lite låttexter till imorrn. Då har vi musik HELA dagen.
Men en grej, jag har frågat förrut om "musiktips", jag är öppen för allt. Jag antar att många av er som kommenterar mest kommenterar för att göra reklam för sin egen blogg, och jag förstår det. Men om ni skulle råka se det här, bara skriv nåt band ni gillar eller kanske nån speciell låt eller så.
Hej svejs, lingonfejs!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Metallicas låtar: Fade to black, Master of Puppets, Enter Sandman, Nothing else matters, Eye of the Beholder...



Breaking benjamin's låt: Dance with the devil



Kiss: Heaven's On Fire, I was made for loving you.



DOM LÅTARNA ÄR PÅ MITT TOPPLISTA JUST NU!<3

2009-10-05 @ 21:51:15
URL: http://inspires.blogg.se/
Postat av: photonerden

sv: nää det har jag inte. För att jag viste inte riktigt hur du ville ha den. Kram!



Jag har en vanlig digitalkamera. haha. Nästa år system.

2009-10-06 @ 14:28:01
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0