Queen i lurarna!

Hej allihopa!
Ja, lite dålig uppdatering dom senaste dagarna. Antar att jag aldrig blir någon storbloggare som uppdaterar tio ggr per dag. Ganska lugnt idag, varit lite med Karro. Vi bakade och såg lite vänner. Just nu går "Somebody to love" med Queen runt och runt i min Spotify, om man nu kan säga så. Dom är verkligen underbara, Queen asså. Så många olika stilar och dom gör alla lika bra. "Bohemian Rhapsody" är en av mina favoriter av deras låtar. Den är bara så ball, olika delar och texten och gitarrsolot och allting! Vill så gärna åka till London för att se Rock Me, musikalen om Queen, typ. Aja, imorrn blir det musikrepetion nästan hela dan. Mycket stå och annat jobbigt men det hör väl till om man går i musikklass. Lägger ut ett youtubeklipp med låten som jag garanterat kommer gå omkring och sjunga på hela dan imorrn.
Ha det bra!
Johanna
Somebody to love med Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0